Πρόκειται για ένα ιστολόγιο του τομέα Γεωπονίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος του ΕΠΑΛ Αμυνταίου. Δημιουργήθηκε στα πλαίσια των μαθημάτων του τομέα και ειδικότερα των εργαστηριακών μαθημάτων με στόχο την προώθηση του τομέα για να πληροφορούνται γονείς και μαθητές τις εργασίες που γίνονται- ασκήσεις και δραστηριότητες στον τομέα αυτό αφού πρόκειται για μια περιοχή που κατά κύριο λόγο είναι αγροτική.
Κυριακή 19 Απριλίου 2015
Σάββατο 18 Απριλίου 2015
ΕΠΑΛ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΕΡΓΟΥ ΤΟΠΙΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΚΘΕΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΟΚΟΜΙΚΗΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ
Στα πλαίσια εργαστηριακών μαθημάτων πραγματοποιήθηκαν παρασκευές προϊόντων από υλικά του πρωτογενή τομέα -κομπόστες, μαρμελάδες, τουρσιά κ.ά. καθώς και ανθοκομικές καλλιέργειες -ζουμπούλια, γεράνια, μπιγκόνιες, αρμπαρόριζα κ.ά. όπου έγιναν με φροντίδες των μαθητών του τομέα Γεωπονίας και την επίβλεψη των καθηγητών ειδικότητας.
Η προβολή της έκθεσης πραγματοποιήθηκε στον χώρο του σχολείου.
Η ηλεκτρονική διεύθυνση του σχολείου μας είναι ΕΠΑΛ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ
Τετάρτη 15 Απριλίου 2015
ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΡΑΣΙΟΥ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ
Η καλλιέργεια του αμπελιού στην περιοχή του Αμυνταίου χάνεται στα βάθη των αιώνων και ξεπερνά τις 2 χιλιετίες. Ευρήματα από τις αρχαιολογικές ανασκαφές (κλαδευτήρια, πιθάρια, ρετσίνι και σπόροι) στην ελληνιστική πόλη των Πετρών, μαρτυρούν την καλλιέργεια του αμπελιού και την παραγωγή κρασιού. Επίσης η λατρεία της θεϊκής μορφής του Διονύσου αποδεικνύει την εξέχουσα θέση που είχε το κρασί στην καθημερινή ζωή των κατοίκων. Στα χριστιανικά χρόνια η λατρεία του Διονύσου αντικαθίσταται από τη λατρεία του Αγίου Τρύφωνα. Αρχές του 19ου αιώνα ο Αλή Πασάς φαίνεται να παίρνει φόρο σε κρασί και να το μεταφέρει στην περιοχή των Ιωαννίνων.
Η καλλιέργεια του αμπελιού στην περιοχή του Αμυνταίου χάνεται στα βάθη των αιώνων και ξεπερνά τις 2 χιλιετίες. Ευρήματα από τις αρχαιολογικές ανασκαφές (κλαδευτήρια, πιθάρια, ρετσίνι και σπόροι) στην ελληνιστική πόλη των Πετρών, μαρτυρούν την καλλιέργεια του αμπελιού και την παραγωγή κρασιού. Επίσης η λατρεία της θεϊκής μορφής του Διονύσου αποδεικνύει την εξέχουσα θέση που είχε το κρασί στην καθημερινή ζωή των κατοίκων. Στα χριστιανικά χρόνια η λατρεία του Διονύσου αντικαθίσταται από τη λατρεία του Αγίου Τρύφωνα. Αρχές του 19ου αιώνα ο Αλή Πασάς φαίνεται να παίρνει φόρο σε κρασί και να το μεταφέρει στην περιοχή των Ιωαννίνων.
Τετάρτη 8 Απριλίου 2015
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)